Zwo Null Zwo und Drei / Lieb‘ Welt so reim‘ oder ich fress Dich aufs Neue 13

…..

Gedenkstätte Point Alpha / Osthessen / 11. Oktober 2021

…..

Wo wir gestern schon zu Kölle waren und weil es seit Tagen regnet: Zur Weihnacht hat mir ein längstjähriger Freund und Theaterkumpan eine CD voller Gesänge in Memoriam Colonia inklusive etlicher Achterbahnfahrten gebrannt. Gestern war es der Alkohol – hat ja manchmal was mit dem Lieben zu tun – von dem sie sungen die Kölschen, hück ist es die Liebe und die damit verbundenen Fallstricke. Müssen wir dann nicht über Getränke reden. Hier die Reime. Heute mal fremde.

*

Wie e Meer dat an kei Ufer schleit

Kein Flut mih kennt

Wie e Für wo nur noch ne Funke glimb

Dat nit mih brennt

*

Et jav en Zick da kannste ming Jedanke

Du wors et einzije Jeföhl

Ich hatt‘ Sehnsucht no dir wie ne Kranke

Un jetz setz ich zweschen de Stöhl

*

Lass mich nit ston em Rän – Leevje

Lass mich nit ston em Rän

Söns wed m’r mi Hätz ze Stein – Leevje

Lass mich nit ston em Rän

*

En däm Draum do han ich uns zwei jesin

Om Daach d’r Welt

Huh op enem Seil kunnt ich nur noch d’r Himmel sin

Un nix usser dir

*

Du häs jelaach un du lets mich falle

Trocks mem Wind su wie ne Vugel

Ävver vielleich han mir uns noch nit verlore

Da es jet ze deef en uns dren

*

Lass mich nit ston em Rän – Leevje

Lass mich nit ston em Rän

Söns wed m’r mi Hätz ze Stein – Leevje

Lass mich nit ston em Rän

*

Keiner sang so sentimental von den Verirrungen des Lääve wie der leeve Tommy Engel. Oft war dat kölsche Sentiment mir etwas anstrengend, ävver – in diesem Falle – schön isset jewiss jeblevve. Dat Lääve und der janze Driss. Und wie. Soweit die heutigen Erinnerungen im Dauerregen. Übersetzungshilfen. Hier dat Leedche.

…..

…..

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert

Diese Website verwendet Akismet, um Spam zu reduzieren. Erfahre mehr darüber, wie deine Kommentardaten verarbeitet werden.